diumenge, 19 d’abril del 2009

Colombia 2009

Després de viure una experiència està bé poder seure tranquil·lament i avaluar els resultats. El viatge a Colombia d’aquest any ha estat realment profitós. Sabia que faria forces funcions però no imaginava l’acollida que tindria. M’agradaria fer una anàlisi pas per pas.


EVANGELIO ANÓNIMO

L’experiència de l’any passat em duia a pensar que aniria bé. L’obra està molt fixada, em sento molt a gust fent aquest personatge i els comentaris de la gent han estat molt positius. El resultat: 22 funcions amb 4152 espectadors.


ECCE HOMO


El nou monòleg era un misteri. El vaig estrenar sense saber que passaria. No podia anar millor: crec que funciona millor que l’altre. El personatge és radicalment diferent i també em sento a gust fent-lo. No han estat gaires funcions però a mesura que he anat fent-les he anat creixent i ficant-me més en la història. Resultat: 8 funcions amb 850 espectadors.


AMADO DISCÍPULO


Vaig escriure aquest text, un diàleg entre dos personatges, a l’avió, viatjant de Barcelona a Bogotá. I els primers dies d’estar allà, fent un taller de teatre vaig trobar un noi, el David Pérez, que donava perfectament un dels personatges. Ens vam posar a treballar de seguida. Quin descobriment! El David és un gran actor, ho porta a la sang. Ens vam sentir molt a gust treballant junts i el resultat va ser molt bo, malgrat el poc temps per fer-ho. Vam fer dues funcions amb 154 espectadors.

En resum, les 32 funcions i els 5156 espectadors són uns números encoratjadors, però el millor ha estat l’experiència de treballar i conèixer nova gent. Gent amb la que espero podré dur a terme d’altres projectes.

Només queda agrair a tots els que han compartit i fet d’aquesta experiència una veritable experiència de vida. Gràcies.