dimecres, 8 d’agost del 2007

M’agrada la patata bullida. M’agraden els pèsols bullits. M’agrada la pastanaga bullida. Però no m’agrada l’ensaladilla.

M’agrada la patata bullida.
M’agraden els pèsols bullits.
M’agrada la pastanaga bullida.
Però no m’agrada l’ensaladilla...
- russa -

M’agrada l’all
i m’agrada l’oli.
Però detesto l’allioli.

M’agraden els homes.
M’agraden els llops...
- els dels contes,
no els del zoo -
però tenir un home-llop...

Dóna’m albergínia,
dóna’m ceba i pebrot.
Però queda’t l’escalivada
que jo em menjo l’entrecot.

M’encanta la música.
M’encanta el teatre.
M’encanta la dansa.
Però deixa’t estar de musicals.

En realitat m’agrada molt combinar.
Dolç i salat.
Salat i dolç.
Una bona ensaladilla,
l’allioli, homes-llop?
Musicals tos els que vulguis
i escalivada amb entrecot.

12 de juliol de 2007.